Hoppa till sidinnehåll

Forskning och utveckling inom kategori "Fjärr-, distansundervisning"

Visar sida 4 av 29

Välj typ av innehåll inom kategori "Fjärr-, distansundervisning":

Forskning och utveckling kategorier

TCEA 2022: Online learning success starts with a strong foundation

2022-02-10
Teachers need to be "more thoughtful and strategic" with online lessons, because virtual instruction comes with more barriers, instructional technology consultant Lindy Hockenbary said at TCEA conference. Consistency and clarity can cancel out confusion, and creating opportunities for students to build social bonds online is important, Hockenbary said.

Gymnasielärares upplevelser av övergången till distansundervisning

2022-01-21
Hur upplevde gymnasielärare övergången till distansundervisning förra våren? Är det möjligt att urskilja en gemensam linje eller finns det skillnader? Kan erfarenheterna användas i skolans fortsatta utvecklingsarbete? Sara Willermark, universitetslektor vid Högskolan Väst, har genomfört en studie av lärares upplevelser under pandemins första fas, vars resultat nyligen publicerats.

Combining remote and in-person learning led to chaos, study finds

2022-01-20
Hybrid instruction - a combination of virtual and in-person learning - is the worst way to teach, according to a study of teachers in nine states by researchers from the University of California at Santa Cruz. The study found teachers' preference was to teach fully in person, followed by fully remote.

Global emergency remote education in secondary schools during the COVID-19 pandemic

2022-01-14
This work has given us the opportunity to review an area of evidence in depth and explore an issue fully from a number of angles. Our intention is that the review is a resource for those with interest and need in learning more about how online and distance learning occurred during the COVID-19 pandemic, providing…

Högskolan i Skövde får två miljoner för projekt om distansutbildning

2022-01-14
Högskolan i Skövde är ett av åtta lärosäten som fått medel från Universitets- och högskolerådet, UHR, för att vidareutveckla högskolans organisation kring distansutbildningen. Projektet Hållbara strukturer för kvalitet i distansutbildningen har fått närmare två miljoner kronor och genomförs under år 2022.
134529