Öppna dörrar ger naturliga möten
På Västra Engelbrektsskolan börjar elevhälsan på skolgården, bokstavligt talat. All personal har ansvar i mötet med eleverna och lärare och elevhälsan ses regelbundet – på möten och i skolans kafé.

Här hittar du fler utvecklingsnyheter.
Visar sida 19 av 48
