Hoppa till sidinnehåll

Forskning- och utvecklingsartiklar

Här hittar du fler utvecklingsnyheter.

Visar sida 553 av 1799

Forskning och utveckling kategorier

Skola hemma - experterna : Föräldrar och lärare tillsammans

2020-03-26
Grundskolan är fortfarande öppen i Sverige. Samtidigt vittnar lärare om att det blir allt glesare i klassrummen. Hur kan föräldrar och lärare samarbeta för att göra situationen så bra som möjligt för eleverna - även för de som redan nu sitter hemma? Med på länk från karantänens Milano är tvåbarnsföräldern Sofia Carlsson Fugazza, som haft…
Forskning och utveckling kategorier

Curricular Counsel: What makes a 'transformational' school?

2020-03-25
Transformational schools are those that adapt based on new research and tools and boost the "student creation of learning," according to Matthew Joseph, director of curriculum, instruction and assessment for Massachusetts' Leicester Public Schools. In this interview, he examines the qualities of transformational schools and how school leaders can achieve that status.
Forskning och utveckling kategorier

Schools are suffering a failure to communicate

2020-03-25
Despite having more tools than ever to communicate with each other -- from social media to email -- Jeremy Hyler, a middle-school English teacher in Michigan, says he notices that communication breakdowns among educators, parents and students are increasingly common. In this article, he shares how technology-based communication, where tone can often be misinterpreted, may…
Forskning och utveckling kategorier

How to use teacher authority to make a difference

2020-03-25
Teacher authority should primarily be focused on creating an educational environment that supports learning and offering healthy adult-child connections, according to Naphtali Hoff, president of Impactful Coaching & Consulting. In this blog post, Hoff shares several strategies to help teachers assert their authority to improve conditions for students.
Forskning och utveckling kategorier

Livsviktig lek

2020-03-25
Barn behöver leka för att klara sig bra som vuxna - både praktiskt och socialt. Apor, råttor, ödlor och till och med spindlar leker. Men människornas barn har ersatt mycket av den fria utomhusleken med att sitta framför en datorskärm. Nu propagerar forskare för att våra barn inte bara ska leka mera, utan även leka…