Hoppa till sidinnehåll

Forskning- och utvecklingsartiklar

Här hittar du fler utvecklingsnyheter.

Visar sida 684 av 1799

Forskning och utveckling kategorier

Research shows lower test scores for fourth graders who use tablets in schools

2019-06-19
Using computing devices in language arts classes may be linked with lower reading scores, particularly for younger students, according to research from the Reboot Foundation. Fourth-graders who used tablets in class had lower reading scores than those who never used them, but older students appeared to benefit by using devices, in a limited capacity, to…
Forskning och utveckling kategorier

Jakten på dyslexin : Självbild och identitet

2019-06-19
Hur bygger man upp sitt självförtroende och slutar att se dyslexi som ett ständigt hinder? Man måste älska sig själv, säger Hanna när vi träffar henne för att prata framtidsdrömmar och identitet. När hon för första gången hörde talas om dyslexi trodde hon att det var en dödlig sjukdom. I programmet träffar vi även prins…
Forskning och utveckling kategorier

Six steps toward fair and accurate grading

2019-06-19
There are several ways teachers can make grading fairer and less subjective, writes educator Cheryl Mizerny. In this blog post, she shares six strategies, including establishing clear criteria for graded work, reconsidering assigning zeroes and considering using weighted grade categories.