Nyhetskategorier
Ingen covid-anmälan – kan få böter
Kommunen har inte anmält några covid-fall till Arbetsmiljöverket – och kan ha brutit mot lagen. Nu blir det en fråga om vite. "Jag hoppas att det inte har drabbat medlemmarna," säger Lärarförbundets ordförande Marie Karlsson.
