Nyhetskategorier
”Att använda hörselkåpor är ingen bra metod”
På grund av höga bullernivåer har det blivit allt vanligare att eleverna erbjuds att använda hörselkåpor i klassrummen. Något som det finns blandade åsikter om. Politikerna i Umeå anser att det inte är någon bra metod. "Det får absolut inte användas för att man har en dålig arbetsro", säger Moa Brydsten (S).
