Nyhetskategorier
"Det är skam att vi så sällan lyfter ”de skötsamma”
”I min drömvärld hade vi lärare sluppit gå hem på kvällen med det dåliga samvetet skavandes i bröstet, och den olidliga tanken på om vi ens såg väna Astrid eller blyge Pelle i dag”, skriver Maria Wiman.
