Teresa drabbades av psykisk ohälsa – tog paus från gymnasiet
Prestationsångest och jakten på höga betyg gjorde att 19-åriga Teresa inte orkade att gå i skolan. Efter ett års paus från gymnasiet är hon nu tillbaka i skolbänken och hjälper samtidigt andra med psykisk ohälsa.

