Vi skäms, vi är arga, vi är ledsna, vi är rädda och vi känner skuld för att många av våra elever nu utvisas till världens fjärde farligaste land, våra elever som vi har undervisat de senaste två åren efter den svenska läroplanens värdegrund, skriver två lärare i en debattartikel.