Annons
Pressrum

Här hittar du våra pressmeddelanden, pressbilder och annan information. Bilder som ligger här är fria för publicering men vi vill gärna bli informerade om i vilket samband de ska användas. Vill du ha andra bilder eller mer information om Skolporten, vänligen kontakta oss.

Pressmeddelanden
- 230908 Skolportens magasin nominerat till Publishingpriset 2023
- 230906 Skolporten lanserar ny hemsida
- 230519 Avhandling om ungdomar på språkintroduktionsprogrammet utsedd till Lärarpanelens favorit
- 230405 Avhandling om mobiltelefoner i klassrummet utsedd till Lärarpanelens favorit
- 230213 Avhandling om ungas inkludering i beslutsfattandeprocesser utsedd till Lärarpanelens favorit
- 221220 Avhandling om undervisningens innehåll utsedd till Lärarpanelens favorit
- 221101 Avhandling om elevers perspektiv på sömn utsedd till Lärarpanelens favorit
- 220916 Avhandling om digitala sexuella trakasserier bland elever utsedd till Lärarpanelens favorit
- 220901 Skolportens forskningsmagasin nominerat till Publishingpriset 2022
- 220513 Avhandling om övergångar utsedd till Skolportens favorit
- 220407 Skolporten sammanställer pedagogisk forskning år 2022
- 220401 Avhandling om barns krigslekar utsedd till Lärarpanelens favorit
- 220217 Avhandling om hur digitaliseringen påverkar lärares arbete utsedd till Lärarpanelens favorit
- 220114 Ebba Reinolf ny vd för Skolporten
- 211220 Avhandling om föräldrastödsprogram utsedd till Skolportens favorit
- 211027 Avhandling om lärarlagens samtal utsedd till Skolportens favorit
- 210915 Avhandling om religionsundervisning utsedd till Skolportens favorit
- 210531 Huvudmannaorganisationerna tar över Ifous
- 210518 Avhandling om problematisk frånvaro vald till Skolportens favorit
- 210504 Nu lanserar Skolporten digitala kurser med flexibel start
- 210331 Skolporten sammanställer pedagogisk forskning år 2020
- 210212 Avhandling om lek utanför skolan i digitala gemenskaper utsedd till Skolportens favorit
Pressbilder och logotype
För fler logotyper, bilder eller filmer kontakta oss.

